فرماندار ساری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساری گفت : در راستای مبارزه اصولی و قانونی با توزیع کنندگان  مواد مخدر ،بانک اطلاعاتی تهیه و تدوین  شود.
جواد واحدی  بااشاره به تشکیل کمیته های زیرمجموعه شورای مبارزه باموادمخدر در ادارات گفت :تمام تلاشها در راستای پیگیری وکاربردی کردن موضوعات درزمینه موادمخدر است.

وی  باتاکید برکاهش سن اعتیاد،ت نوع دراشکال موادمخدرو سایرعواقب وپیامدهای سوءاجتماعی خواستارهماهنگی بیشترواقدامات پیشگیرانه ازسوی دستگاههای عضودرکاهش آثاراعتیاددرشهرستان شد.

واحدی با اشاره به رویکرد اجتماعی ،فرهنگی دولت در مبارزه با مواد مخدر گفت : باید با ایجاد سدهای فرهنگی از سونامی اعتیاد جلوگیری کرد.

فرماندار ساری ضمن یادآروی  تهدید اعتیاد در همه خانواده ها در هر قشر گفت : با توجه به فضای موجود و خطرتهدید اعتیاد در  فروپاشی  خانواده ها نیاز به نگاه ویژه و حضور مستعمر است .
وی هم چنین با اشاره  به بیماری های مختلفی که از مسئله  اعتیاد در جامعه رواج می کند ،ابراز داشت : افزایش بیماری ایدز در جامعه بیشتر ناآگاهانه صورت می گیرد .

فرماندارمرکز استان،در راستای  مبارزه با توزیع کنندگان مواد  خاطر نشان کرد : بخشداری ها و دهیاری ها در  اجرای این امر مهم درروستا ها تمام تلاش خود را بکار گیرند .

واحدی با اشاره به اینکه متاسفانه کاهش سن اعتیاد  در روستاهای ساحلی چشمگیر بوده است ،گفت : توزیع مواد مخدر در روستاهای ساحلی براحتی انجام می گیرد .

اشتراک این خبر در :