دروازه‌بان ملی پوش نوشهری تیم فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران از کندی روند تحقق وعده‌های مسئولان نسبت به وی ابراز گلایه کرد.

سید پیمان حسینی لرگانی در گفت‌وگو با فارس از طولانی شدن روند تحقق وعده‌های مسئولان شهرستان نوشهر ابراز گلایه کرد و گفت: وعده‌های مسئولان نوشهر تاکنون محقق نشد و کار با کندی زیادی پیش می‌رود.

دروازه‌بان ملی‌پوش نوشهری تیم فوتبال ساحلی جمهوری اسلامی ایران به بازی‌های جام بین قاره‌ای که در کشور امارات برگزار شد و در آن بازی‌ها، غول‌های بزرگ و مدعی فوتبال ساحلی جهان را شکست دادیم و تیم ملی ایران قهرمان جهان شد اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان در مراسم استقبالی که مردم برای من تشکیل داده بودند به طور علنی و در حضور جمعیت مردم قول‌های مختلفی دادند که از آنها تشکر و قدردانی می‌کنم اما روند تحقق وعده‌های داده شده بسیار کند است و همچنان محقق نشده است.

وی تصریح کرد: همچنین در همایش پیاده روی خانوادگی در شهر پول کجور که خرداد ماه امسال برگزار شد شورای شهر و شهرداری نوشهر نیز در حضور هزاران نفر از مردم کجور، مسافران و گردشگرانی که از نقاط مختلف استان و بعضا کشور آمده بودند اعلام کردند که زمینی به مساحت 200 متر در شهر نوشهر به همراه جواز ساخت رایگان اهدا می‌کنند و اکنون در حال پیگیری است اما با کندی پیش می‌رود که شبهاتی را ایجاد می‌کند و هر روز مردم و رسانه‌ها پیگیر این موضوعات هستند که این امر حتی بر روی تمرکزم برای تمرینات نیز تاثیر نامطلوبی دارد و بنابراین اگر قرار است وعده‌ها محقق نشود، اعلام کنند تا دیگر در این زمینه دغدغه‌ای نداشتم باشم و تمرکز کامل بر تمریناتم داشته باشم.

حسینی تصریح کرد: همچنین برای اشتغال بنده نیز از سوی یکی از مسئولان وعده‌ای داده شد که امیدوارم این موضوع محقق شود تا در حوزه اشتغال مشکلی نداشته باشم و بتوانم با آرامش خیال به زندگی ورزشی و آینده‌ام فکر کنم.

وی خاطرنشان کرد: اگر به همراه اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران افتخار آفرینی می‌کنم برای سربلندی ایران اسلامی و هموطنانم است و از این بابت هم بسیار خوشحال هستم و توقع خاصی از کسی ندارم اما وقتی وعده‌هایی که به یک ورزشکار داده می‌شود و در عوض روند کار با کندی پیش می‌رود انسان حالتی بر سر دو راهی دارد.

اشتراک این خبر در :