عبوری شهردار ساری شهردار ساری با اشاره به بدهی برخی از دستگاههای دولتی و بانک ها به شهرداری هشدار داد : در صورن عدم پرداخت بدهی ها نام مدیران و واسطه های آنان را که از پرداخت حق و حقوق مردم خودداری می کنند اعلام خواهم کرد .

به گزارش کیاپرس  ، مهدی عبوری در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه ساری با بیان اینکه دوره زورگویی مدیران بالادستی به شهرداری تمام شده است گفت: اگر مدیران بخواهند باز هم زورگویی کنند، افشاگری خواهم کرد. 

وی که به شدت از عدم همکاری و همراهی مدیران دستگاههای اجرایی گله مند بود اظهار داشت : دوره پز دادن مسئولان اجرایی در مراسم افتتاحیه پروژه هایی که با هزینه شهرداری و از جیب شهروندان صورت می گیرد ، پایان یافت .

عبوری با تاکید بر تعامل مسئولان و مدیران بخش های مختلف با شهرداری و پرهیز از اعمال نفوذ به این دستگاه گفت: شهرداری برای توسعه امور، مدیریت جوان گرایانه را در دستور کار قرار داده است.

شهردار ساری گفت: اعتبارات شهرداری ساری با رشد 400 درصدی از به 270 میلیارد تومان رسیده است و اعتبارات شهرداری از 79 میلیارد تومان در نیمه سال 91 به 270 میلیارد تومان در حال حاضر رسیده است.

وی با بیان اینکه تعدد نیروی انسانی را در بدو ورود به شهرداری داشتیم اظهار داشت: به همین دلیل ماموریتهای جدیدی را تعریف کردیم تا از این نیروها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری ساری 12.8 درصد است گفت: مازندران رتبه اول فارغ لتحصیلان بیکار کشور را دارد و دلیل آن نبود برنامه ریزی مناسب در مازندران و ساری است.

عبوری با بیان اینکه 30 هزار جوان استان در سمنان کارگری می کنند، گفت:  سمنان که سال ها قبل جزیی از استان مازندران بوده ولی اکنون بیکاران استان به سمنان برای اشتغال می روند.

شهردار ساری بیان داشت: مازندران نه صنعت دارد و نه کشاورزیش مناسب است و از ورود صنعت جلوگیری کردند تا این استان قطب کشاورزی شود.

عبوری با اشاره به اینکه مازندران باید قطب گردشگری  کشور شود گفت: تنها را برون رفت از بیکاری جوانان همین مسئله است.

وی با طرح این پرسش که آیا زمان آن نیست که به مازندران نگاهی شود؟ گفت: باید به مسائل مختلف استان توجه شود.

شهردار ساری یادآور شد: مردم ساری استقبال خوبی در پرداخت عوارض دارند و این همکاری، سبب انجام کارهای خدماتیف فرهنگی، اجتماعی و عمرانی می شود.

وی با عنوان اینکه فرهنگ همسنگر عمران است گفت: راه اندازی خانه فرهنگ و هنر، برگزاری جشنواره های مختلف، برگزاری نمایشگاههای متعدد، توسعه ورزشهای همگانی در پارک ها و … از جمله تلاشهاست.

عبوری گفت: تا دوماه آینده زیرگذر اتحاد در حال ساخت است و ساماندهی رودخانه تجن نیر در دستور کار قرار دارد.

شهردار ساری با اشاره به اینکه ساحل تجن آزادسازی شده است گفت: درصدد تبدیل آن به بزرگترین مرکز توریستی شمال کشور هستیم.

وی با بیان اینکه برقراری عدالت در شهر وظیفه شهرداری و شوراست گفت: 400 خیابان تا پایان سال آسفالت می شوند و مبلمان شهری را توسعه خواهیم داد.

عبوری افزود: 12 پارک در دو سال اخیر در شهر ساری و در هر محله یک پارک احداث شده است.

اشتراک این خبر در :