فرمانده انتظامی مازندران از برنامه‌ریزی پلیس برای فصل تابستان در استان خبر داد.

سردار مسعود جعفری‌نسب تصریح کرد: نیروی انتظامی برای کاهش تلفات در سواحل دریا با همکاری دریابانی، اداره ورزش و جوانان و همه دستگاه‌ها اقداماتی را انجام می‌دهد تا کمترین تلفات را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به این هدف نیاز به همکاری مردم داریم بر ضرورت توجه گردشگران به هشدارهای پلیس و مسئولان طرح‌ها تاکید کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه موضوعاتی مانند بی‎حجابی در حال شیوع پیدا کردن است، افزود: استقرار در شهرک‎های ساحلی و ارشاد یا برخورد با افرادی که تلاش دارند فضا را برای دیگران آلوده کنند، از برنامه‌های این نیرو در مازندران است.

جعفری‌نسب ادامه داد: با استقرار مینی‎بوس در شهرک‎ها افرادی که سبب ایجاد مشکلاتی برای خود، خانواده و جامعه می‎شوند را سوار کرده و به مقامات قضایی معرفی می‎کنیم.

این مسئول از توقیف خودروهای افراد متخلف خبر داد و بیان داشت: یکی دیگر از معضلات سگ‎گردانی در اتومبیل‎ها است که این کار خلاف مقررات و نیازمند برخورد است.

فرمانده انتظامی مازندران از برخورد با افرادی که با وضعیت زننده در سطح شهر ظاهر می‎‍‎شوند خبر داد و افزود: پلیس برنامه‌هایی برای متمایز کردن نقاط مرگبار سواحل دریا در فصل گرما برای در امان بودن مردم در دست اجرا دارد.

اشتراک این خبر در :