امیرحسین حسینی، فرنگی‌کار آملی وزن 96 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان به دلیل بروز حادثه واژگونی خودرو در محور هراز جام بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان آسیا به میزبانی ایران را از دست داد

به گزارش کیاپرس، فرنگی‌کار جوان آملی صبح امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل بیان داشت: جمعه گذشته برای تکمیل برخی مدارک جهت ارائه مسئولان تیم ملی و آغاز تمرینات و اردوی آماده‌سازی عازم تهران شدم.

امیرحسین حسینی ادامه داد: پس از نخستین پلیس راه محور مواصلاتی هراز براثر واژگونی خودرو از ناحیه ساعد و مچ دست چپ دچار شکستی شدم.

وی با اعلام اینکه بلافاصله پس از بروز حادثه برای مداوا به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدم، یادآور شد: با این حال اردوی آماده‌سازی تیم ملی را از دست دادم و نمی‌توانم در جام بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان آسیا که 18 اردیبهشت ماه امسال به میزبانی ایران برگزار می‌شود شرکت کنم.

 

* مسئولان ورزش آمل و مازندران به عیادتم نیامدند

حسینی در مورد طول زمان درمان و بازگشت مجددش به میادین ورزشی  گفت: تا سه ماه آینده از میادین ورزشی دور می‌مانم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان آسیا تصریح کرد: طی چند روز آینده نیز عمل جراحی از ناحیه دست دارم و بعد از آن با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت منتظر کسب بهبودی لازم می‌مانم.

جوان فرنگی‌کار سنگین وزن آملی با اشاره به برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی جوانان جهان که شهریور ماه امسال برگزار می‌شود، گفت: امیدوارم با کسب بهبودی خود را به این دوره از مسابقات جهانی که ارزش بسیاری برایم‌ دارد، آماده کنم.

وی با اعلام اینکه حدود چهار روز است که در بیمارستان 17 شهریور آمل بستری هستم، اذعان داشت: در این مدت مسئولان ورزشی استانی و شهری مرا فراموش کردند و حتی برای عیادتم نیامدند، از مسئولانی که جوانان و مدال‌آوران این شهرستان را از افتخارات می‌دانند بی‌مهری و کم‌لطفی انتظار نمی‌رود و بهتر است علاوه بر روزهای خوش، در روزهای ناخوشی نیز یار و همراه ورزشکاران باشیم.

اشتراک این خبر در :