معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران در جلسه شورای اداری رامسربا اشاره به خیل عظیم مسافر و گردشگر به منطقه غرب استان گفت: به همین دلیل آزاد راه تهران –شمال باید هرچه زودتر تکمیل شود.
به گزارش کیاپرس، حسن خیریان پور، خواستار توجه بیشتر مسئولان و نمایندگان مجلس به غرب مازندران شد و افزود: این خطه از مازندران دارای جمعیت شناوری بوده که با امکانات منطقه ای خدمات ملی می دهد و در این زمینه باید مسولان و مجلس شورای اسلامی توجه ویژه به این منطقه نمایند.

وی بیان داشت: ساخت جاده ساحلی در محدوده دریای خزر از مسیر خط کناره تا گلستان هم می تواند موجب پویایی و به فعلیت در آمدن استعدادهای خطه شمال گردد و گردشگری دریایی را نیز رونق بخشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران با اشاره به بحران برف در سال گذشته افزود: بحران بحرف در این منطقه خسارت های جدی در حوزه های مختلف ایجاد نمود لذا باید برای جبران این خسارتها، توجه ویژه ای به این بخش شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی نیزدر این جلسه بیان داشت: برای ملتی که از عظمت و سرمایه ها و منابع عظیمی از جمله نیروی انسانی هوشمند ،عالم ،خلاق و کار آمد برخوردار است نباید دغدغه ای وجود داشته باشد.
حجت الاسلام محمد حسن ابو ترابی فرد بیان داشت:غرب مازندران منطقه ای توریستی و کشاورزی است و این دوحوزه باید مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار داشت:مردم ما برای تحقق نظام جمهوری اسلامی و پایداری آن سختی های زیادی متحمل شدند امیدواریم در سالهای پیش رو شاهد تثبیت قدرت نظام جمهوری اسلامی و یاس کامل دشمنان باشیم.

اشتراک این خبر در :