شب گذشته کلنگ مرکز نمایشگاهی ساری در زمینی به مساحت چهار هکتار در شهرک صنعتی ساری به زمین زده شد.

خبرگزاری فارس: کلنگ مرکز نمایشگاهی ساری به زمین زده شد

طبق اعلام مجری طرح قرار است که کنار مرکز نمایشگاهی ساری سالن کنفرانس به گنجایش بیش از یک‌هزار و 200 نفر و سالن‌های نمایشگاهی ساخته شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در مراسم آغاز به کار این طرح اظهار داشت: اجرای این پروژه برای مرکز استان مازندران یک نیاز ضروری بود.

آیت‌الله نورالله طبرسی در ادامه ضمن حمایت از سرمایه‌گذران موثر در استان مازندران گفت: باید از ظرفیت سرمایه‌گذران موثر در مرکز استان مازندران حمایت شود.

در ادامه استاندار مازندران نیز با اعلام اینکه ساری مرکز استان مازندران باید به طور ویژه دیده شود، بیان داشت: با بهره‌برداری این مرکز بسیاری از نیازهای مرکز استان مازندران برای برگزاری همایش‌های بزرگ برطرف می‌شود.

ربیع فلاح جلودار با اشاره به برنامه‌ریزی سرمایه‌‌گذار برای ایجاد مرکز نمایشگاهی در این مرکز گفت: وجود نمایشگاه در مرکز استان مازندران ضرورتی بود که این سال‌ها مرکز استان از این امر محروم بود.

وی با اشاره به زمانبندی که مجری طرح اعلام کرده بود این مجموعه ظرف پنج سال ساخته می‌شود، گفت: مجری طرح در حضور مسئولان استانی قول بدهد که پروسه زمانی اجرایی شدن این پروژه را کوتاه کند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مجری طرح با بهره‍گیری از فناوری‌های نوین زمینه اجرایی شدن سریع‌تر این طرح را فراهم کند.

اشتراک این خبر در :