ساری-کیا پرس -اعظم کردان      مسئول بسیج جامعه زنان و نخبگان فرهنگی خواهر مازندران در نشستی خبری  گفت: در هفته زن 40 عنوان برنامه در 22 شهراستان با محوریت حوزه بسیج جامعه زنان استان و تعامل مسئولان شهرستان‌ها  برگزار می شود.

به گزارش کیاپرس، فاطمه عاطفی در سخنانی با بیان اینکه مخاطبان اصلی در این برنامه ها  جوانان و نوجوانان هستند، گفت: اجرای جشن میلاد کوثر، همایش بزرگ دختران جوان و نوجوان و همایش عفاف و حجاب با هدف آشنایی نسل جوان برای داشتن یک زندگی سالم در جامعه اسلامی،برگزاری جشنواره غذا، دعوت از پزشکان متخصص زن، تجلیل از مادران و همسران شهدا، دیدار با مادران دارای فرزند معلول و همسران جانبازان و تجلیل از زنان نمونه و کارآفرین از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه زنان در هفته زن است.

وی، با اشاره به هجوم رسانه‌های غربی برای اشاعه فرهنگ بی‌بند و باری  اظهارداشت: قدرت‌های مستکبر در این تهدیدها، بنیان خانواده را مورد هدف قرار دادند.

مسئول بسیج جامعه زنان و نخبگان فرهنگی خواهر مازندران، ادامه داد: برای اینکه استکبار به هدف شوم خود برسد خانواده‌های ایرانی را هدف قرار داده است.

عاطفی، هدف و چشم‌انداز  جامعه بسیج بانوان را اجرایی شدن سیره و اخلاق حضرت زهرا(س) در خانواده‌های مسلمان  دانست و افزود: با تربیت فرزندان دیندار و با اخلاق که با زندگی ائمه انس گرفتند، کرامت اخلاقی در جامعه گسترش می‌یابد.

گفتنی است، در پایان این نشست از سه نفر از زنان کارآفرین استان با نام‌های شهربانو کردیان از بابلسر، ملیحه اکبری نودهی از نکا و زینب بی‌گناه خورشیدی از نکا تجلیل شد.

اشتراک این خبر در :