اختصاصی  کیاپرس -اعظم کردان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار کیاپرس مبنی بر تصمیم نهایی اوقاف بر اختلاف پیش آمده بین اوقاف و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر سر مسئله بیمارستان رازی قائمشهر، گفت: برای اینکه حق کسی پایمال نشود سعی می کنیم با فرمانداری شهرستان، مسئولان بیمارستان و دانشگاه  تعامل کنیم.
حجت الاسلام ستار علیزاده با اشاره به اینکه زمین بیمارستان رازی موقوفه است، افزود: این بیمارستان، باید به اوقاف تحویل داده شود.
وی ادامه داد: مسئولان بر اساس حکم صادر شده این بیمارستان موقوفه و  متعلق به امامزاده یوسف رضاست.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، با تاکید بر اینکه اصل اجرای حکم را نیز پیگیری می کنیم، اظهار داشت: می خواهیم با فرمانداری شهرستان، مسئولان بیمارستان و دانشگاه  تعامل کنیم در عین اینکه هم اوقاف متضرر نشود و هم حال بیماران و همشهریان رعایت شود.
علیزاده، در پاسخ به سوال دوم خبرنگار ما، در خصوص نبود نمایندگی اوقاف در منطقه چهاردانگه ساری، گفت: بر اساس دستور معاونت توسعه و پشتیانی بخشهایی که تا 70هزار نفر جمعیت دارند، نمی توانند دارای نمایندگی اوقاف باشند، ولی بیش از 70هزار نفر می توانند دارای اداره باشند.
وی،افزود: ساکنان این مناطق برای انجام امور مربوط به وقف به اداره شهرستان ساری  مراجعه نمایند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، از راه اندازی دو نمایندگی در شهرستان میاندرود و ساری در سالجاری خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم در آینده بر اساس امکانات مالی، نمایندگی اوقاف در شهرهای گلوگاه، جویبار، فریدونکنار و چالوس را نیز فعال نماییم.

اشتراک این خبر در :