emam11رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آیین تودیع  و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری، با بیان اینکه این مرکز به دلیل شرایط استراتژیک در ارایه خدمات مورد توجه خاص دانشگاه علوم پزشکی است، گفت: 80درصد کادر اعضای هیئت علمی، بخش اعظمی از دستیاران و دانشجویان در این بیمارستان فعالیت دارند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر قاسم جان بابایی، در سخنانی ضمن اشاره به پیشرفتهای بیمارستان امام خمینی(ره) ساری در سالهای اخیر، در بخشهای درمانی تخصصی و فوق تخصصی، افزایش رشته های دستیاری، اتاق عمل و اورژانس و… افزود: این بیمارستان خدمات قابل توجهی به مردم استان و استانهای همجوار  ارایه می دهد.
وی، تصریح کرد: مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری توانست در زمینه اعتباربخشی در بین بیمارستانهای استان و کشور رتبه اول را به دست آورد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اعتبار بخشی را یکی از شاخص های رتبه بندی بیمارستانها دانست و گفت: کسب رتبه نخست در سطح کشور توسط بیمارستان امام(ره) ساری باید مستمر باشد و برای حفظ این جایگاه همه باید تلاش کنند.
دکتر جان بابایی، با تاکید بر ادامه روند توسعه کیفی بیمارستان امام(ره) ساری، گفت: انتظار می رود پژوهش به شکل منسجم تری در کنار آموزش انجام شود.
وی، با اشاره به شرایط ویژه کشور از نظر اقتصادی، اظهار داشت: در چنین شرایطی تمامی مجموعه وزارت بهداشت در حال ارایه خدمات مطلوب به مردم هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ادامه داد: اگر تعرفه ها و هزینه هتلینگ(اقامت) بیمارستانها  اصلاح شود، وضعیت بیمارستانها نیز بهتر خواهد شد.
دکتر مجیدرضا شیخ رضایی رئیس دانشکده پزشکی ساری نیز در سخنانی، کسب مقام اول بیمارستان امام خمینی(ره) ساری در اعتباربخشی را نتیجه زحمات پرسنل بیمارستان و همکاری دانشگاه دانست و افزود: امیدوایم دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مرکز آموزشی درمانی امام خمینی(ره) ساری به جایگاهی مناسب از نظر علمی  برسد تا تمامی مردم کشور از آن بهره مند شوند.
گفتنی است دکتر محمدحسین کریمی نسب که پیش از این عضو هیات علمی و مدیرگروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بوده به عنوان رئیس مرکز آموزشی

اشتراک این خبر در :