در برخورد با رسانه ها به دسته بندي هاي سياسي قائل نيستم / بايد مجاهدانه و عاشقانه در جهت آباداني مازندارن تلاش كنيم

 استاندار مازندران در اين نشست خاطر نشان ساخت:معتقدم كه براي توسعه و شكوفايي استان در همه ابعاد، مسوولان و رسانه ها، لازم و ملزوم همديگرند و فعاليت هاي توسعه اي بايد با بهره گيري از همه توانمندي ها صورت گيرد

 به گزارش روابط عمومي استانداري، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در نشست هم اندیشی با رسانه های مازندران با اشاره به اين كه به نقش و جايگاه موثر و تعيين كننده رسانه ها در توسعه استان اعتقاد كامل دارم و همواره از ديدگاه ها و نظرات آنان بهره مند مي شوم، گفت: معتقدم كه براي توسعه و شكوفايي استان در همه ابعاد، مسوولان و رسانه ها، لازم و ملزوم همديگرند و فعاليت هاي توسعه اي بايد با بهره گيري از همه توانمندي ها صورت گيرد.

فلاح افزود: به نشست مستمر با رسانه ها اعتقاد دارم و بايد همه دست به دست هم در سايه وحدت و هم دلي و تلاش، موجبات آسايش، امنيت و رفاه هم استاني هاي عزيز را فراهم نماييم.

مقام عالي دولت در مازندران بيان كرد: در برخورد با رسانه ها به دسته بندي هاي سياسي قائل نيستم، بلكه معتقدم با وجود اختلافات فكري، سليقه اي و سياسي با نظر به مصالح نظام مقدس جمهوري اسلامي و پيروي از فرامين و منويات رهبر معظم انقلاب، بايد مجاهدانه و عاشقانه در جهت آباداني استان ولايتمدار مازندارن تلاش كنيم.

وي پويايي رسانه ها و فضاسازي از سوي آن ها در جهت حفظ و تقويت روحيه اميد در جامعه را بسيار مهم تلقي كرد و ياد آور شد: با وزير و معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص ايجاد نشاط فرهنگي و هنري در استان مذاكراتي داشته ايم كه اميدواريم بزودي شاهد اقدامات بسيار خوب در اين حوزه باشيم.

استاندار ادامه داد: رسانه ها باید در تعامل با مدیریت استان باشند و از حاشیه سازی پرهيز نمايند.

ربيع فلاح در بخش ديگري از سخنان خود به نتايج مثبت و موثر هم دلي و هم افزايي همه دستگاهاي اجرايي و نهاد هاي دولتي و غير دولتي در ماجراي بارش برف سنگين در غرب و سيل اخير شرق استان اشاره كرد و خاطر نشان ساخت: طرح جامع مديريت سيلاب و آبخيزداري در مازندران به عنوان اقدامي موثر و كارآمد در هيات دولت به تصويب رسيد و در لايحه بودجه يك رديف اعتباري براي اين مهم اختصاص داده شد.

استاندار با بيان اين كه در شش ماه نخست فعالیت دولت جدید در استان، شناخت وضعیت موجود را در دستور كار قرار داديم و طي اين مدت تلاش كرديم با تیم تخصصی، اجرایی و مدیریتی با تجربه، برنامه ها و پروژه هاي محوری را در برنامه كاري استان بگنجانيم، اظهار داشت: امروز بهره گيري بهينه از اقتصاد دريا، گردشگري دريايي و افزايش توليد ماهي در دريا، تبديل مازندارن به هاب انرژي و توسعه بندر امير آباد، تقويت زير ساخت ها و ايجاد طرح ها و پروژه هاي گردشگري، تقويت زير ساخت هاي شهرك هاي صنعتي و ايجاد تحرك و نشاط در صنعت استان، اعتلاي فعاليت هاي همه بخش هاي كشاورزي، اتمام طرح هاي نيمه تمام اولويت دار و …. مهم ترين برنامه هاي كاري استان است.

نماينده عالي دولت در استان با اشاره به اين كه مازندران مي تواند به مركز تجارت بين المللي نفت تبديل شود، گفت: ان شاء الله در آينده با ايجاد منطقه آزاد تجاري كه در حال مطالعه و بررسي است، گام هاي بزرگ اقتصادي در مازندران برداشته شود.

وي خاطر نشان ساخت: بايد مزيت ها و توانمندي هاي استان در بخش هاي مختلف را احصا كنيم و به دنبال جذب طرح هاي بزرگ و تحول آفرين اقتصادي در زمينه ي دريا و جنگل باشيم.

فلاح حل مشكلات واحدهاي صنعتي و توليدي استان را از ديگر اولويت ها دانست و تصريح كرد: مورد به مورد شهرك هاي صنعتي استان را بازديد نموده ايم و با صنعت گران نيز نشست هاي متعدد داشته ايم و با بانك ها هم در اين راستا مذاكره و تاكيد كرده ايم، در اين مورد جديت كامل داريم و اميدواريم با تصويب بسته حمايتي دولت در زمينه توليد در مجلس مشكلات صنعت مرتفع گردد.

استاندار با اشاره به اين كه بايد بخش كشاورزي را جدي بگيريم و مقدمات توسعه اين بخش را آماده نماييم، ابراز داشت: مهار آب هاي سطحي و اتمام و بهره برداري از سدهاي استان از برنامه هاي مهم اين بخش است.

 در آغاز اين نشست كه معاونين سياسي، امنيتي و اجتماعي، برنامه ريزي و اشتغال و معاون امور عمراني استاندار، برخي مديران كل ستادي استانداري و بعضي مديران دستگاه هاي اجرايي استان حضور داشتند، برخي از مديران رسانه ها و خبرنگاران به ارايه نقطه نظرات، ديدگاه ها و طرح پرسش هاي خود پرداختند.

 

موردی پیدا نشد.

موردی پیدا نشد.

موردی پیدا نشد.

موردی پیدا نشد.

موردی پیدا نشد.

 

 

اشتراک این خبر در :