مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: حکم روسای هیئت‌های ورزش کارگری مازندران که عمدا در نشست هم‌اندیشی ورزش کارگری استان حضور نیافتند لغو شد.

به گزارش کیاپرس به نقل از فارس،  علی بابایی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی با انجمن‌های ورزشی کارگری در سالن اجتماعات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار داشت: در استان 6 مجتمع ورزشی داریم که در حال خاک خوردن است و مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه بضاعت ما همین است، گفت: ما متولی ورزش نیستیم.

این مسئول با بیان اینکه ارتباط ساختاری بین ورزش و حامیان مالی با اداره کار برقرار نشده است، گفت: حامیان مالی تیم‌های ورزشی کارگری براساس قانون می‌توانند از تسهیلات ما استفاده کنند.

بابایی با اشاره به اینکه شان جامعه کارگری بالا است و باید امکانات بیشتری در اختیار کارگران قرار گیرد، ادامه داد: اما امکانات ما همین است.

وی با بیان اینکه کارهای بنیادی در سطح ورزش کارگری در حال انجام شدن است، گفت: در چند ماه آینده اتفاقات خوبی در ورزش کارگری به وجود می‌آید.

بابایی با اشاره به اینکه توقع ما از ورزش کارگری استان، بیشتر از این است، متذکر شد: هزینه هیئت‌های ورزشی کارگری استان تا آخر سال باید در همین مقطع، مشخص شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان‌کرد: حکم روسای هیئت‌های ورزش کارگری که عمدا در این نشست حضور نیافتند لغو شود.

بابایی با بیان اینکه بدهی زیادی به کارگران داریم، ادامه داد: هر اندازه برای کارگران در استان کار انجام دهیم باز هم کم است و شان 600 هزار کارگر استان، این نیست.

وی با اشاره به مشکلات ساختاری ورزش کشور، افزود: بعضی مشکلات قانونی در این عرصه داریم.

بابایی با بیان اینکه مشکلات مالی وجود دارد، گفت: اما در سیستم ما ظرفیت‌ها فراوان است.

در این مراسم اعضای تیم کشتی کارگران مازندران اعزامی به مسابقات بین‌المللی اسپانیا تقدیر شد.

اشتراک این خبر در :