آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران در جمع كاركنان استانداري مازندران گفت: حكومت علي (ع) يك الگوي كامل و همه جانبه براي دولتمردان است  و مديران ما براي خدمت به مردم و توجه به محرومان بايد به حكومت علوي اقتداء كنند .

آيت الله طبرسي به تشريح فضائل و ابعاد شخصيتي مولاي متقيان حضرت علي (ع) پرداخت و اظهار داشت : علي (ع) 23 سال در ركاب رسول خدا (ص) جهاد كرد ، 25 سال براي وحدت و انسجام در بين مسلمين صبر و سكوت كرد و 5 سال هم حكومت را براي برپايي عدالت علوي بر عهده گرفت.
وي  تاكيد كرد : حب علي (ع) منشاء سعادت و نجات ماست و فرصت خدمت به مسلمين و مومنين فرصت بسيار ارزشمند و مغتنمي است كه در اختيار شما قرار گرفته است .
امام جمعه مركز استان شب قدر را فرصت ارزشمندي براي ايجاد تحول روحي خواند و گفت : شب قدر را مغتنم بشماريد تا تحول فكري در ما ايجاد شود و در صف عباد الرحمن قرار بگيريم
نماينده ولي فقيه در استان همچنين  برگزاري پرشكوه نماز جماعت در ادارات را مهم خواند و گفت : نماز هم شناسنامه دنيوي و هم اخروي ماست و انتظار ما اين است كه مسئولان دستگاههاي اجرايي در صف مقدم نماز قرار گيرند و براي اقامه پرشكوه آن تلاش نمايند .
وي تصريح نمود : نماز جماعت را پويا ، زنده و پرشكوه نگاه داريد كه شكوه و عظمت اسلام با نماز پرشكوه تجلي مي يايد .
آيت الله طبرسي ماه مبارك رمضان را فرصت طلايي براي تمرين زندگي علوي و اسلامي  خواند و گفت : همه ما بايد تلاش كنيم تا سبك زندگي علوي داشته باشيم و علي (ع) را الگوي زندگي خود قرار دهيم.
وي حضور مستمر مردم را در بين مردم متذكر شد و افزود : مبادا ضعفا و محرومان را فراموش كنيد ، مسئولين ما بايد در ميان مردم و با مردم باشند و خدمت به مردم را افتخاري بزرگ بدانند و از اين فرصت براي حل مشكلات مردم بهره ببرند
قابل ذكر است قبل از سخنراني نماينده ولي فقيه در مازندران ،  دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران گزارشي كوتاه در مورد اقدامات فرهنگي استانداري مازندران در سال اقتصاد و فرهنگ ارائه نمود و از حمايت هاي بيدريغ نماينده ولي فقيه در مازندران از كارگزاران دولت در استان تقدير و تشكر كرد .

 

اشتراک این خبر در :