رئیس هیئت جودو استان مازندران گفت: مسابقات استانی جودو ، جام جودوکار شهید محمد مهدی گرجی برگزار می شود.برگزاری مسابقات استانی جودو « جام شهید گرجی »

مجتبی قدمی درگفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه یک تیم ازهر شهرستان در این دوره از مسابقات استانی شرکت می کند، اظهار داشت: حدود 10 تیم و در تمامی اوزان در این مسابقات حضور خواهند داشت .

رئیس هیئت جودو استان مازندران با بیان اینکه این دوره از مسابقات استانی در رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می شود، افزود: این مسابقات در یک روز انجام می شود و در آن شرکت کنندگان به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی اظهار داشت: مسابقات استانی جودو ، جام شهید گرجی به میزبانی شهرستان قائم شهردر روزپنج شنبه سی ام مردادماه 93 انجام خواهد شد .

قدمی با اشاره به نزدیکی مسابقات جودو قهرمانی استان ، اضافه کرد: با توجه به نزدیکی مسابقات جودو قهرمانی استان مازنداران ، جام شهید محمد مهدی گرجی فرصت تدارکاتی خوبی است که جودوکاران شهرستان های استان خود را برای مسابقات قهرمانی آماده کنند .

رئیس هیئت جودو استان با بیان اینکه مازندران دارای جودوکاران جوان و مستعدی است ، اظهار امیدواری کرد تا برگزاری این گونه مسابقات در شهرستان های مختلف تداوم یابد .

اشتراک این خبر در :