نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی کاندیدای احراز ریاست سازمان صداو سیمای کشور

6 گزینه نهایی ریاست صدا و سیما مشخص شدند.قرار است که این 6 نفر در چند هفته آینده برنامه هایشان را برای اداره صدا وسیما ارائه کنند.شجاعی – صداسیماشجاعی - صداسیما

به گزارش روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ، یک منبع آگاه که در جریان انتخاب رییس آینده صدا وسیما قرار دارد گفت: از آقایان دکتر غلامعلی حدادعادل، دکتر محمد حسینی(وزیر ارشاد دولت احمدی نژاد) محمد حسین صفار هرندی، دکتر محمد سرافراز(معاون برون مرزی صدا وسیما) دکتر علی دارابی(قائم مقام فعلی سازمان) و دکتر سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده فعلی مجلس ۶گزینه نهایی برای ریاست سازمان صدا وسیما هستند.

وی افزود قرار است که این ۶نفر در چند هفته آینده برنامه هایشان را برای اداره صدا وسیما ارائه کنند و در آبان ماه ریاست جدید سازمان صدا وسیما از بین آنها انتخاب می شود.

این منبع آگاه گفت: برخی گزینه های مطرح شده در رسانه ها مثل دکتر رحمانی فضلی وزیر محترم کشور جزو گزینه های مورد نظر برای ریاست سازمان صدا وسیما نیستند و تاکنون برنامه ای هم از وی خواسته نشده است.

سید رمضان شجاعی کیاسری با تایید خبر حضورش در بین گزینه های نهایی احراز پست ریاست سازمان صدا و سیمای کشور اظهار داشت: با توجه به رو به پایان بودن مدت مسئولیت عزت الله ضرغامی در سازمان صدا وسیما ، افرادی برای احراز این پست گزینه شده اند.

نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما با بیان اینکه در بین گزینه های نهایی برای تصدی پست ریاست سازمان صدا و سیمای کشور می باشم ، گفت: بنده جزو افرادی هستم که برای این پست برنامه هایم را تحویل داده ام.

 

لازم به ذکر است عزت الله ضرغامی رییس فعلی سازمان صدا وسیما پیشتر گفته بود که تا پایان آبان ماه از صدا و سیما می رود.

اشتراک این خبر در :