استاندار مازندران در جمع فرماندهان انتظامي استان، گفت:در سايه تلاش، هم دلي و هم افزايي ناحيه انتظامي مازندران، دست آوردهاي قابل توجهي داشته است كه كسب رتبه نخست كشور از سوي اين نيرو در اين راستا حكايت از اين موضوع دارد و در حقيقت، نيروي انتظامي مازندران با مديريت جهادي به رتبه ي برتر كشور دست يافت.

به گزارش کیاپرس به نقل از استانداری مازندران ربيع فلاح جلودار، با اشاره به اين كه بنده شخصا از ايستگاه هاي پليس در سراسر استان در اين ايام بازديد داشته ام و شاهد تلاش صادقانه شما عزيزان در تامين امنيت فضاي مازندران بوده ام، عنوان كرد: مردم نيز شاهد مجاهدات شما بوده اند و از خدمات شايسته تان برخوردار شده اند.

وي با بيان اين كه برخي زير ساخت ها در استان مهيا نيست و به همين دليل هنوز شاهد حوادث جاده اي هستيم، خاطر نشان نمود: در سال جديد با تلاش ها و هماهنگي هاي صورت گرفته و ايفاي نقش مطلوب از سوي نيروي انتظامي سال خوبي را از اين نظر آغاز كرديم.

استاندار مازندران با اشاره به اين كه وزير راه و شهرسازي در جريان سفر كاري به مازندران، از اتمام ساخت پروژه هاي جاده فيروزكوه –  قائم شهر و هراز تا پايان سال 93خبر داد، بيان داشت: بايد زمينه اقبال مضاعف مسافران و گردشگران به مازندران فراهم شود.

وی، در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نامگذاري سال 93 به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي، اعلام كرد: حركت هاي خوبي در زمينه ارتقا اشتغال در استان صورت گرفته است و در سال 93 با تمهيدات و برنامه ريزي هاي صورت گرفته، برخي از مشكلات اقتصادي مزمن مازندران حل خواهد شد.

فلاح با بيان اين كه كميته هايي براي تحقق عملي شعار سال در حوزه اقتصادي و فرهنگي تشكيل شده است، خاطر نشان كرد: در حوزه مديريت جهادي نيز كميته اي در راستاي تحقق منويات رهبري معظم انقلاب كارش را آغاز نموده است.

اشتراک این خبر در :