مدير عامل بنياد بركت ستاد اجرايي حضرت امام خميني (ره)، در ديدار با استاندار مازندران گفت: اين بنياد از 3 سال پيش تا كنون 7 طرح اقتصادي را در مازندران اجرا نموده است و امسال اجراي طرح هاي اقتصادي در مازندران تا 2 برابر افزايش خواهد يافت.
به گزارش کیاپرس، نوروزی با بیان اینکه به دعوت استاندار جهت انجام هماهنگي هايي در راستاي سرمايه گذاري براي توسعه فعاليت هاي اقتصادي و ارتقا اشتغال به مازندران آمده ام، افزود:

 در اين ديدار برنامه ريزي لازم در قالب تشكيل كميته ي سرمايه گذاري براي پيگيري امور و انجام هماهنگي هاي لازم در خصوص ارايه طرح هاي اقتصادي مورد نظر جهت انجام سرمايه گذاري مشترك از سوي بنياد و استان صورت گرفت.

وي گفت: اين كميته مركب از سازمان جهاد كشاورزي، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، رييس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن استان، رييس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) در استان و مدير منطقه اي بنياد بركت با رياست معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار مازندران فعاليت اش را آغاز خواهد نمود.

مدير عامل بنياد بركت توانمند سازي اقتصادي مناطق مختلف ايران اسلامي مبتني بر مدل هاي مالي خرد و مشاركتي، استقرار طرح هاي اقتصادي در مناطق محروم و كمتر توسعه يافته و حمايت از طرح هاي اشتغالزا را از اهداف محوري اين بنياد ذكر كرد و ياد آور شد: اين بنياد از 3 سال پيش تا كنون 7 طرح اقتصادي را در مازندران اجرا نموده است و امسال اجراي طرح هاي اقتصادي در مازندران تا 2 برابر افزايش خواهد يافت.

وي توانمندي هاي مازندران را براي دست يابي به توسعه و اعتلاي فعاليت هاي اقتصادي و اشتغال مطلوب دانست و از مديران بخش هاي مختلف خواست تا با شناسايي ظرفيت هاي پنهان و بالقوه حوزه هاي كاري مختلف ، زمينه را براي همكاري هاي مشترك در اين راستا آماده نمايند.

اشتراک این خبر در :