در حالی تغییرات گسترده و عمدتا سیاسی در دستگاه تعلیم و تربیت مازندران در حال شتاب گرفتن است که در یکی از جدیدترین آن ها یک عضو کمیته معارفه ربیع فلاح و البته از بستگان استاندار مازندران به عنوان مدیر آموزش و پرورش بابل منصوب شد !

انتصابات پی در پی در شرایطی در آموزش و پرورش مازندران در حال انجام است که بسیاری از مدیران فعلی این مجموعه از مدیران ارزشی و موفق بشمار می روند که تنها بدلیل عدم همخوانی در دیدگاه های سیاسی با دولت عزل می شوند .

از سویی جابجایی های گسترده در اداره کل آموزش و پرورش در آستانه فصل امتحانات موجی از انتقاد را در بدنه این اداره کل ایجاد نموده است .

معلمان و اولیای دانش آموزان می پرسند :

آیا امکان ادامه فعالیت دوماهه مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها وجود نداشت ؟ آیا جابجایی مدیران ارشد شهرستانی در دستگاه تعلیم و تربیت آنقدر مشکل داشت که در این شرایط عزل و نصب های گسترده و سیاسی در استان صورت پذیرد ؟

آيا مدير جديد منصوب شده بجاي سعي و تلاش و آرامش دادن در برگزاري هرچه بهتر آزمون هاي مدارس ، بفكر تغييرات در زير مجموعه خود نخواهد بود ؟

آيا تغييرات عجولانه در آموزش وپرورش باعث استرس در كاركنان ستادي و مدارس نمي گردد كه انتقال اين استرس ها به دانش آموزان نيز دور از انتظار نمي باشد .

به هر روی تغییرات اخیر و در حال انجام به این شکل و سیاق نشان داده است که تدبیر لازم در این مهم صورت نگرفته و دستگاه مقدس تعلیم و تربیت در مازندران گرفتار سیاسی بازی و منافع جناحی و حزبی و گاه فامیلی شده است که دور از انتظار بود .

اشتراک این خبر در :