با حضور معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ، دکتر سعید آرام به عنوان مدیر کل بهزیستی مازندران معارفه شد.

به گزارش کیاپرس، معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور در سخنانی، عزم ملی را مهمترین امل ستیابی به موفقیت در عرصه های اقتصاد،فرهنگ و مدیریت جهادی دانست و گفت: مدیریت جهادی در سازمان بهزیستی با خواست جمعی  روی می دهد.

محمد نفریه، با بیان اینکه توسعه خدمات به جامعه هدف باید سرلوحه کار سازمان بهزیستی باشد، افزود: خدمت در بهزیستی امری سخت و دلسوزانه دانست و ارایه خدمت  بسیار پاگیر و مخلصانه است.

وی، خاطرنشان کرد: اولویت دادن امر پیشگیری در تمامی زمینه های بهزیستی و توسعه خدمات به جامعه هدف باید سرلوحه کار سازمان بهزیستی باشد.

مدیرکل جدید بهزیستی مازندران نیز با بیان اینکه در جامعه امروزی آسیب های اجتماعی با سرعت در حال پیشرفت است اظهارد اشت: باید برای پیشگیری از بروز پیامدهای که از آسیب های اجتماعی رخ می دهد با عزم ملی و همت بلند گام برداریم.

سعید آرام افزود: تلاشمان این است که از تمام توان علمی و عملی و توان بالقوه نیروهای بهزیستی در راستای خدمت بهینه تر استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در جامعه امروزی آسیب های اجتماعی با سرعت در حال پیشرفت است و باید برای پیشگیری از بروز پیامدهای که از آسیب های اجتماعی رخ می دهد با عزم ملی و همت بلند گام برداریم.

مدیرکل بهزیستی مازندران خواستار تحول عظیم در ارایه خدمت به جامعه هدف بهزیستی شده است.

گفتنی است دکتر سید سعید آرام  متولد سال 1349  از شهرستان قائمشهر و کترای پزشکی و دانشجوی دوره سالمندشناسی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران است  که دارای  17  سال بسابقه خدمت به عنوان  رئیس مرکز بهداشتی درمانی بخش کجور – رئیس مرکز بهداشتی درمانی شهمیرزاد سمنان -رئیس اداره بهزیستی گرمسار -معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی سمنان – معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی مازندران از سال 1384تاکنون- سرپرست معاونت پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی مازندران – عضو دائم کمیته کارشناسی – مشورتی اصلاح ، بازنگری و غتی سازی برنامه راهبردی سازمان بهزیستی کشور-  یکی از معاونین برتر توانبخشی کشور در طی سالهای 85-86-87-88-90-91- مدرس دانشگاههای آزاد ، پیام نورو علمی – کاربردی- جانشین رئیس و مسئول امور اساتید مرکز آموزش علمی – کاربردی  علوم  بهزیستی و توانبخشی مازندران و…  است.

 

 

اشتراک این خبر در :