معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران در حاشيه مراسم تجليل از بانوان نمونه استان گفت:امروزه بازشناسي شخصيت حضرت فاطمه(س) از آن جهت اهميت دارد که بايد با تاسي به ايشان، اوج اقتدار و هويت زن را با شناخت آن حضرت، جست و آن را با عمل خود به ديگران ثابت کرد.
به گزارش کیاپرس، عليرضا يونسي رستمی با بیان اینکه يزندگي حضرت زهرا(س)  مشحون از ايمان، اخلاص، تلاش، صبر، علم آموزي و دفاع از نبوت و ولايت و در نهايت نيز شهادت بود افزود: به همین دلیل حضرت فاطمه الزهرا(س)  بهترين سرمشق بانوان فرهيخته ايراني است.
وی، تصریح کرد: با شناخت دقيق و کامل از حضرت زهرا(س)، بانوان ما به درک متعالي تري از مقام زن بودن خود نايل مي شوند و در همه ابعاد وجودي موفق تر خواهند بود.

معاون استاندار مازندران بر توجه به بعد عفاف و حيا از سوي تمام دختران آگاه و هوشمند مسلمان که ادعاي پيروي را از ايشان دارند تاکید کرد و اظهارداشت: امروزه بازشناسي شخصيت حضرت فاطمه(س) از آن جهت اهميت دارد که بايد با تاسي به ايشان، اوج اقتدار و هويت زن را با شناخت آن حضرت، جست و آن را با عمل خود به ديگران ثابت کرد.
یونسي در بخش ديگري از سخنانش خاطرنشان کرد: توجه به مسائل زنان نبايد محدود به يک مقطع زماني و هفته باشد اما باز هم بايد قدر فرصت ها را دانست و اين هفته غنيمتي گران بها براي تجليل از بانوان و مادران فرهيخته است.
وي عنوان كرد: در فرهنگ ما، زن مظهر قداست و پاکي و موجب خير و برکت شناخته شده و از ارج و منزلت والايي برخوردار است، لذا همه دست اندركاران و مسوولان برگزاري هفته گراميداشت مقام زن در استان بايد به شايستگي در جهت تجليل از زنان و مادران مومن و سخت كوش مازندراني برنامه ريزي نمايند.

اشتراک این خبر در :