مدیرعامل شرکت گاز مازندران در حاشیه بهره برداری از پروژه گازرسانی به 9 روستای دهستان کترای بخش نشتا در شهرستان تنکابن با بیان اینکه یکهزار و 855 روستا از مجموع دوهزار و 921 روستای مازندران را قابل گازرسانی دانست و گفت:در حال حاضر یکهزار و 543 روستای استان گازدار هستند که 80 درصد روستاهای مازندران را شامل می شود.

به گزارش کیاپرس، محسن عرب مقصودی ، 49 شهر از مجموع 58 شهر مازندران را بهره مند از نعمت گاز دانست و افزود:در حال حاضر 99 درصد خانوار شهری مازندران از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی، تصریح کرد:پیمانکار در 210 روستای دیگر استان نیز در حال عملیات اجرایی است که در صورت گازدار شدن این روستاها آمار بهره مندی خانوار های روستایی استان به 90 درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران یادآور شد:650 واحد صنعتی،97 جایگاه CNG و دو نیروگاه استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

وی اظهار داشت:در سال گذشته با وجود محدودیت های موجود سه میلیارد و 879 میلیون مترمکعب گاز در استان توزیع شد که 49 درصد آن در بخش خانگی مصرف شده است.

عرب مقصودی 159 روستا از 240 روستای تنکابن را قابل گازرسانی دانست و افزود:در حال حاضر 108 روستای تنکابن گازدار بوده و پیمانکار در 47 روستای دیگر این شهرستان در حال انجام عملیات اجرایی است.

وی با اشاره به افتتاح پروژه گازرسانی به 9 روستای تنکابن نیز اظهار داشت:برای گازرسانی به این روستاها 32 هزار و 691 متر لوله گذاری در بخش تغذیه و توزیع انجام شده و با بهره مندی این روستاها یکهزار و 501 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

 

اشتراک این خبر در :