خبرگزاری فارس: عدم تمایل استاندار مازندران به برگزاری جلسات شورای مشورتی

محمدجواد مرادی با اعلام اینکه شورای مشورتی استانداری در توافقنامه‌ای بین وزارت کشور و بنیاد شهید با حضور 11 نفر در استان مازندران تشکیل شد، تصریح کرد: انتخاب این افراد چهار ساله بود و طبق توافقنامه باید این شورای مشورتی تا پایان سال 93 در مازندران فعالیت کنند.

عضو شورای مشورتی استاندار مازندران در ادامه با اعلام اینکه در توافقنامه قید شد که اعضای شورای مشورتی که متشکل از فرزند شهید، جانباز و آزاده هستند در همه امور استان مازندران به نماینده عالی دولت در استان مشاوره بدهند.

وی در ادامه با اعلام اینکه طبق برنامه تعریف شده در این توافقنامه هر فصل یک جلسه با معاونان استاندار و در سالی یکبار با استاندار باید برگزار شود، خاطرنشان کرد: استاندار مازندران از سال گذشته تاکنون برنامه‌ای برای برگزاری نشست با شورای مشورتی تعریف نکرد.

عضو شورای مشورتی استاندار مازندران گفت: استاندار مازندران تمایلی به برگزاری جلسات شورای مشورتی ندارد.

مرادی اضافه کرد: برای برگزاری این نشست چندین بار با مسئولان استانداری مازندران ارتباط برقرار کردیم و کمتر جواب قانع کننده‌ای دریافت کردیم.

عضو شورای مشورتی استاندار مازندران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که در دوره استاندار قبلی این نشست برگزار شد، گفت: در دوره طاهایی در زمان تشکیل این توافقنامه تنها یک جلسه شورای مشورتی برگزار شد که به دلیل شلوغ بودن جلسه اعضای شورای نمی‌توانستند دغدغه‌هایشان را مطرح کنند.

وی در ادامه با اعلام اینکه اعضای شورای مشورتی استان مازندران از مدارک و تخصص بسیاری خوبی برخوردار هستند، اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که شخص اول اجرایی استان تمایلی به برگزاری این نشست ندارد.

مرادی خاطرنشان کرد: اعضای شورا برای برگزاری این نشست حقوق و مزایایی دریافت نمی‌کنند ولی به لحاظ شرعی دینی بر گردن ما است و  ما باید این موضوع را اعلام کنیم.

وی در پایان دیگر پیگیری‌های انجام شده برای پیگیری این نشست را از حوزه بنیاد شهید اعلام کرد و گفت: تاکنون مسئولان استانداری مازندران برای برگزاری این نشست اعلام آمادگی نکردند.

اشتراک این خبر در :