محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس و عضو کمیسیون عمران، به همراه دژپسند، معاون معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری و نورزاد، معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌ محورهای مازندران بازدید کرد و در بازدید از پروژه کمربندی شمالی ساری چهار میلیارد تومان اعتبار گرفت و جذب اعتبار 17 میلیارد تومان را تا پایان سال برای این پروژه وعده داد.

وی در نشست با تعدادی از نمایندگان و دژپسند و نورزاد در سالن شماره یک استانداری مازندران به همراه استاندار و معاونانش، اظهار داشت: مازندران چهار محور ورودی دارد در حالی که برخی دوستان سه محور برای مازندران متصور هستند و محور ساری به تاکام و سمنان را که محور کلیدی است، نادیده گرفته‌اند.

دامادی با اشاره به فوت پیمانکار این محور در سال گذشته و تعطیل بودن پروژه محور ساری تاکام، ادامه داد: در هفته به صورت میانگین، دو جوان را در این مسیر از دست می‌دهیم. اگر مساله مهم است که به آن رسیدگی کنید و اگر هم کشته شدن افراد عادی است، پروژه را رها کنید.

وی با بیان اینکه من قربانی حادثه رانندگی هستم و پدرم را در جاده غیر ایمن فیروزکوه از دست دادم، تصریح کرد: چندی قبل جوانی که  برای خرید عروسی  می‌آمد که در جاده ساری تاکام دچار حادثه شد و درگذشت.

نماینده مردم ساری و میاندرود با اشاره به اینکه در دولت گذشته همه پول پروژه را به جاده‌ای بردند که در هر 200 کیلومتر یک شتر دیده می‌شود، گفت: آنها که عدالت محور بودند، روزی باید پاسخ دهند که چرا پول مازندران را بردند و برای شترها هزینه کردند و جاده ساری تاکام که 35 روستا در مسیر دارد، بلاتکلیف ماند و این جاده مرگ همچنان ادامه دارد.

دژپسند در این نشست از اختصاص 37 میلیارد تومان اعتبار به پیمانکاران پروژه محور سوادکوه طی 10 روز آینده خبر داد و افزود: تا آخر سال هم 50 میلیارد تومان دیگر به این پروژه اختصاص می‌یابد.مازندنومه

اشتراک این خبر در :