ساری-کیا پرس -اعظم کردان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نشست خبری در خصوص مجموعه پایتخت گفت: با مشاهده سری اول این مجموعه،به دلیل بی توجهی به فرهنگ مازندرانی، اعتراضات خود را بیان کردیم ولی تاثیری در تغییر روند ساخت محتوای آن نداشت.

به گزارش کیاپرس، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در سخنانی با اشاره به  شعار سال 93  افزود: هر یک از واژه‌های این شعار بار معنایی خاص دارد.

وی ارشاد را یکی از متولیان فرهنگ جامعه دانست و اظهارداشت: همه وظیفه دارند به فرهنگ توجه کنند و این کار صرفا بر عهده ارشاد نیست.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با بیان اینکه اطلس فرهنگی با پیوست مهندسی فرهنگی را در دستور کار داریم که باید اعمال شود، گفت:جایگاه فرهنگ در حوزه اقتصاد باید تبیین شود.

ابراهیمی از برگزاری جشنواره ترنج در شهرستان تنکابن خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در سال گذشته برگزار نشد و امسال بنا داریم این جشنواره را در شهرستان تنکابن برگزار نماییم.

وی، ادامه داد: برگزاری جشنواره شعر علوی هم در دستور کار ارشاد مازندران قرار دارد.

مدیرکل ارشاد مازندران با اشاره به اینکه جشنواره ملی فیلم وارش امسال از 16 تا 18 دی ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در سطح برگزاری نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان هم خلا داریم که این مسئله باید رفع شود.

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک این خبر در :