نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: سه محموله جدید در حوزه بهداشت درمان برای استفاده در بیمارستان فوق تخصصی چالوس وارد این بیمارستان شد.

قاسم احمدیلاشکی در چالوس بیان داشت: دستگاه سی‌تی‌اسکن پیشرفته جهانی به ارزش 20 میلیارد ریال خریداری شد و به محل ساختمان بیمارستان جدید و فوق تخصصی چالوس انتقال یافت.

وی با بیان اینکه مجوز استفاده از این دستگاه در آینده‌ای نزدیک از سازمان انرژی اتمی کشور اخذ می‌شود،اظهار داشت: همچنین دستگاه‌های پزشکی مدرن ماموگرافی و رادیولوژی دیجیتالی هم خریداری و به بیمارستان فوق تخصصی چالوس منتقل شد و مراحل نصب آن در حال طی شدن است.

نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر و چالوس و کلاردشت همچنین با اشاره به اینکه کپسول‌های اکسیژن نیز خریداری و به بیمارستان جدید چالوس رسید، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که در مجلس انجام می‌شود، بیمارستان فوق تخصصی چالوس روند تکمیلی بسیار خوبی را در بحث سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را طی می‌کند و امیدواریم هر چه زودتر امکانات آن کامل شود.

وی تصریح کرد: مردم منطقه حق دارند تا از امکانات کامل و بسیار پیشرفته پزشکی در حوزه شهرستانی خود بهره‌مند شوند و دیگر نیازی به سفر به تهران و مشقت‌های جانبی آن برای انجام امور درمانی نباشد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: تا زمانی که امکانات و تجهیزات بیمارستان فوق تخصصی چالوس تکمیل نشود اجازه افتتاح آن داده نمی‌شود و بنابراین دولت باید کمک بیشتری کند تا روند تجهیز سریع‌تر انجام شود.

احمدی‌لاشکی بیان داشت: در جذب نیرو برای این بیمارستان از نیروهای بومی استفاده می‌شود و به هیچ وجه اجازه جذب و به‌کارگیری نیروهای غیربومی در بیمارستان فوق تخصصی چالوس داده نمی‌شود./فارس

اشتراک این خبر در :