همه روزهای خدا خوب است، روزهای بدی نبود سال 92 اما خزانش هیچ گاه از یاد اهالی رسانه به‌ویژه خبرنگاران فارس نمی‌رود.

 

امروز نوروز آمد، زمستان رفت و بهار آمد اما دلمان در خانه جابر معافی بود، دلمان در پی دل هستی و عرفان بود و چه بهار بدی دارد خانه بی‌پدر.

من تجربه بهارهای بی سایه پدر را دارم اما برای دردانه‌های جابر زود بود تحمل این خانه سیاه پوش و غمگین.خبرگزاری فارس: برار کجه دری عید بموئه

امروز نوروز آمد اما چه کسی باور می‌کرد نوروز بدون جابر معافی از راه برسد، کاش این بهار نمی‌شد یا اینکه آن خزان از راه نمی‌رسید.

کاش بهار به خانه جابر معافی هم سر بزند، دستان همسر صبورش را ببوسد و برای طفلان معصومش پدر را هدیه ببرد.

6 ماه از رفتن جابر معافی می‌گذرد، ما هنوز هستیم، هنوز راه پرافتخارش را با عزت ادامه می‌دهیم، قلمش را بر زمین نمی‌گذاریم حتی اگر فارس مازندران بدون او دیگر معنایی نداشته باشد.

جابر معافی هنوز در راه خبر مجاهدت می‌کند، با همکار و دوستی که از خودش به یادگار گذاشته است، با خبرنگارانی که از هر دقایق کار کردن برای فارس یادگاری دارند، لبخندی، عکسی، صدایی، مهربانی و تلاش یادگاری‌های او برای خبرنگاران فارس مازندران است.

فکر می‌کردیم روزهای رفتنش تمام شود، فکر می‌کردیم شبی آسوده بخوابیم روزی که دوباره باز گردد.

 

فکر می‌کردیم دلتنگی و اشک تمام شود اما روزهای پشت سر هم بدون جابر معافی برای همه ما سخت می‌گذرد.

 

هنوز خبرنگاران و همکاران نزدیک معافی در فارس خوابش را می‌بینند و من چه سنگ صبور بی‌طاقتی هستم که پا به پایشان میگریم.

 

وقتی اختلافمان می‌شود یا به مشکلی بر می‌خوریم هنوز حرف‌ها و سخنان اوست که مشکل گشاست، برای خودمان همیشه از او مثال می‌زنیم حتی اگر بگویند زیادی بزرگش کردیم ما هنوز بر این باوریم که او بزرگ بود.

 

مردی که ساعت‌ها نمی‌خوابید بیدار بود و خبر می‌نوشت، خبر می‌خواند، خبر می‌گرفت و خبر می‌فرستاد.

 

جابر معافی برای هر کس یادش از خاطر برود برای ما که آغاز راه خبرمان با او بود سخت است. باور کنیم نوروز هم بدون او آمد و می‌دانیم سخت خواهد بود بهار، تابستان، خزان و زمستان‌های دیگر بدون جابر معافی.

 

می‌دانم از زبان و دل همه همکاران می‌دانم که دوست داریم هر روز برایش بنویسیم، فارس مازندران را تبدیل به دفتر خاطراتمان کنیم و برای یک سرپرست خوب بنویسیم، برای مرد خوب خبر مازندران بنویسیم اما خودش بود که به ما یاد داد حرفه‌ای باشیم، محکم باشیم و استوار کار کنیم.

 

روزهای زیاد بدون جابر معافی بسیار در پیش داریم، برای همسر صبورش، برای کودکان زیبا و معصومش و برای ما خبرنگاران فارس مازندران که هر روز دلتنگش هستیم صبر آرزو کنید همین

الناز پاک‌نیا

اشتراک این خبر در :