فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه با حمل کنندگان سگ و حیوانات وحشی و همچنین بی‌بند و باری‌ها به شدت برخورد می‌کنیم، خاطرنشان کرد:‌ رشد چهار تا هفت درصدی جرائم را در سال 92 نسبت به سال قبل، شاهد هستیم.

به گزارش کیاپرس، سردار مسعود جعفری‌نسب در حاشیه آیین افتتاح قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی مازندران، با بیان اینکه 400 نفر پلیس افتخاری، امسال به ما کمک می‌کنند، بیان داشت:‌ کنترل و نظارت در داخل شهرها از وظایف ما در حوزه انتظامی است.

وی، اشاره به اینکه 10 هزار نیروی پلیس در ایام نوروز در سطح استان به موضوعات انتظامی امنیتی و ترافیکی را پیگیری می‌کنند، یادآور شد: تلاش ما این است که عبور و مرور خوبی داشته باشیم

جعفری نسب، با اشاره به نظارت بر تفرجگاه‌ها و شهرک‌های ساحلی، گفت: چهار شهرک خانه دریا، دریاکنار و خزرشهر شمالی و جنوبی را به صورت ویژه حضور داریم و بنا داریم شهرک فردوس را هم به این لیست اضافه کنیم.

وی،  در خصوص تمهیدات پلیس برای چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: اقدامات وسیع فرهنگی، اجتماعی و امدادی را برای چهارشنبه آخر سال برنامه‌ریزی کردیم.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه 800 هزار قطعه محترقه کشف کردیم، گفت: در این زمینه 94 نفر دستگیر شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران، با بیان اینکه طرح ویژه انتظامی از ساعت 16 امروز در سطح استان برگزار می‌شود، افزود: با کنترل انتظامی، افراد را به محله‌های خود می‌فرستیم و در مناطقی هم که نقطه ثقل است، حضور بیشتری داریم.

 

اشتراک این خبر در :